- YAYINLAR
- Bülten Sayı: 9
Bülten Sayı: 9
Dernek olarak üçüncü yılımızı doldurduğumuz bu günlerde İGİAD Bülten’in yeni tasarım ve içeriğiyle sizlerle birlikteyiz. Bültenimizin bu sayısında Ahlak yeniden markalaşıyor dosya konusu çerçevesinde oluşturulmuş yazılar, röportajlar ve denemeler bulacaksınız.
Son yıllarda kuruluşlar/işletmeler artık bilânçoları, kârları gibi mali sermayeleri ile değil, itibarına, dürüstlüğüne, temizliğine, duyarlılığına, yardımseverliliğine ilişkin imajları/görüntüleri ile yani sosyal sorumlulukları ve ahlak sermayeleri ile değerlendirilir hale geldiler. Bu bağlamda bültenimizin ilk yazısını iş ahlakının önem kazanmasına ayırdık ve ahlakın yeniden markalaşmasını tartıştık. 2006 yılında İGİAD merkezinde iş ahlakı alanında çalışan akademisyenlerle işadamlarının buluştuğu iş ahlakı konulu müzakere toplantıları düzenlemeye başladık. Bu bağlamda gerçekleştirdiğimiz iki toplantıdan ilkinin sonuç raporunu bültende bulabileceksiniz. Ayrıca dernek merkezinde geniş katılımlı olarak tertip ettiğimiz İnfak Ahlakı Reklâm Ahlakı KOBİ’ler için rekabet ve büyüme stratejileri konulu Salı Seminerleri’nden de yazılar devşirildi ve bu yazılara bülten de yer verildi.
Bir yenilik olarak Geçmişten günümüze ahlak köprüleri başlıklı yarım asırdır ticari hayatın içerisinde bilfiil bulunan biri Mercan’dan diğeri Perşembe Pazarı’ndan iki esnafla röportajlar yaptık. Ve kendileri ile bulundukları ticari çevrelerdeki iktisadi ve ahlaki mevzuları konuştuk. Bu röportajlara ilerleyen sayılarda da devam edeceğiz. Bu içerikle bültenimizi ilginize sunuyoruz.
Bültenin kapağındaki sözden ilhamla Toplumda güzel ahlakın öncülüğünü yapan işadamlarının sayısının artması dileğiyle.
Son yıllarda kuruluşlar/işletmeler artık bilânçoları, kârları gibi mali sermayeleri ile değil, itibarına, dürüstlüğüne, temizliğine, duyarlılığına, yardımseverliliğine ilişkin imajları/görüntüleri ile yani sosyal sorumlulukları ve ahlak sermayeleri ile değerlendirilir hale geldiler. Bu bağlamda bültenimizin ilk yazısını iş ahlakının önem kazanmasına ayırdık ve ahlakın yeniden markalaşmasını tartıştık. 2006 yılında İGİAD merkezinde iş ahlakı alanında çalışan akademisyenlerle işadamlarının buluştuğu iş ahlakı konulu müzakere toplantıları düzenlemeye başladık. Bu bağlamda gerçekleştirdiğimiz iki toplantıdan ilkinin sonuç raporunu bültende bulabileceksiniz. Ayrıca dernek merkezinde geniş katılımlı olarak tertip ettiğimiz İnfak Ahlakı Reklâm Ahlakı KOBİ’ler için rekabet ve büyüme stratejileri konulu Salı Seminerleri’nden de yazılar devşirildi ve bu yazılara bülten de yer verildi.
Bir yenilik olarak Geçmişten günümüze ahlak köprüleri başlıklı yarım asırdır ticari hayatın içerisinde bilfiil bulunan biri Mercan’dan diğeri Perşembe Pazarı’ndan iki esnafla röportajlar yaptık. Ve kendileri ile bulundukları ticari çevrelerdeki iktisadi ve ahlaki mevzuları konuştuk. Bu röportajlara ilerleyen sayılarda da devam edeceğiz. Bu içerikle bültenimizi ilginize sunuyoruz.
Bültenin kapağındaki sözden ilhamla Toplumda güzel ahlakın öncülüğünü yapan işadamlarının sayısının artması dileğiyle.