- YAYINLAR
- Bülten Sayı: 16
Bülten Sayı: 16
Bültenimizin bu sayısında Modern İş Dünyası ve Karakter Aşınması dosya konusu çerçevesinde oluşturulmuş yazılar, denemeler ve son üç aylık süre zarfındaki derneğimizin faaliyetlerini bulacaksınız.
Modern hayatta insanlar niçin dünyevileşir? İnsanların daha fazla kazanmak ve daha fazla tüketmek istemesinin temel nedenleri nedir? Daha fazla para, daha fazla madde insanı aslî kimliğinden ne kadar uzaklaştırmaktadır? Bu tür sorular son zamanlarda işadamlarının zihinlerini çokça meşgul etmektedir. Aslında para ve şöhret sahibi olup da bu imkânlarını insanlığın hizmetine sunan insanların soylu ruhlar olduğu aşikar ve bu gibi insanların dünyanın yaşanabilir bir yer olmasında büyük katkıları oldu muhakkak. İnançlı bir insanın / işadamının dünyanın kırılganlığını, faniliğini hisseden bir insandır, dolayısıyla bu dünyaya mal yığmak gibi bir derde düşmemesi gerekir. Bu bağlamda bültenimizin bu sayısında modern iş dünyası ve karakter aşınması konusunu işledik.
Girişimcilik ve iş ahlakı alanlarındaki çalışmalara yoğunlaşan derneğimizde geçen üç aylık dönemde İTO-İstanbul Ticaret Odası ile birlikte bir İş Ahlakı Sempozyumu organize ettik ve bu sempozyumda Türkiye İş Ahlakı Raporu’nun sunumunu da gerçekleştirdik. Ayrıca yoğun bir gayretle hazırladığımız altı aylık akademik hakemli dergimiz olan İş Ahlakı Dergisi / Turkish Journal of Business Ethics’in ilk sayısını Mayıs ayı içerisinde yayınlayıp ilgili kesimlerle paylaştık. Daha nice bu türden güzide çalışmalarla sizlerle birlikte olmayı arzu ediyoruz.
Modern hayatta insanlar niçin dünyevileşir? İnsanların daha fazla kazanmak ve daha fazla tüketmek istemesinin temel nedenleri nedir? Daha fazla para, daha fazla madde insanı aslî kimliğinden ne kadar uzaklaştırmaktadır? Bu tür sorular son zamanlarda işadamlarının zihinlerini çokça meşgul etmektedir. Aslında para ve şöhret sahibi olup da bu imkânlarını insanlığın hizmetine sunan insanların soylu ruhlar olduğu aşikar ve bu gibi insanların dünyanın yaşanabilir bir yer olmasında büyük katkıları oldu muhakkak. İnançlı bir insanın / işadamının dünyanın kırılganlığını, faniliğini hisseden bir insandır, dolayısıyla bu dünyaya mal yığmak gibi bir derde düşmemesi gerekir. Bu bağlamda bültenimizin bu sayısında modern iş dünyası ve karakter aşınması konusunu işledik.
Girişimcilik ve iş ahlakı alanlarındaki çalışmalara yoğunlaşan derneğimizde geçen üç aylık dönemde İTO-İstanbul Ticaret Odası ile birlikte bir İş Ahlakı Sempozyumu organize ettik ve bu sempozyumda Türkiye İş Ahlakı Raporu’nun sunumunu da gerçekleştirdik. Ayrıca yoğun bir gayretle hazırladığımız altı aylık akademik hakemli dergimiz olan İş Ahlakı Dergisi / Turkish Journal of Business Ethics’in ilk sayısını Mayıs ayı içerisinde yayınlayıp ilgili kesimlerle paylaştık. Daha nice bu türden güzide çalışmalarla sizlerle birlikte olmayı arzu ediyoruz.